Întrebări despre returnare și reclamații
In ce interval pot returna produsele de la OLINT?
In ce interval pot returna produsele de la OLINT?
La noi puteti returna marfa comandată în interval de maximum 14 de zile calendaristice de la primirea produselor!
Cum pot returna produsele comandate care nu prezinta defecte?
Returul se face, dacă este posibil, in ambalajul original si cu etichetele initiale intacte. Produsele pe care doriti sa le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit, impreuna cu certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producător/distribuitor), precum si toate documentele si accesoriile cu care a fost livrat produsul. Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
In cazul în care doriti sa returnati produsele achizitionate online, va rugam sa completati formularul de retur din contul de client de la rubrica Sesizari si sa sunati la Serviciul Clienti la numărul de telefon 0374 833 547 (tarif normal) sau scrieti un e-mail catre magazinonline@olint.ro.
Dupa confirmarea returului de catre un operator puteti trimite produsul / produsele prin orice firma de curierat iar dupa expediere este necesar sa ne trimiteti o copie dupa AWB pentru a putea receptiona produsul/produsele expediate
Contravaloarea produselor returnate vi se restituie intr-un cont bancar, motiv pentru care va trebui să ne transmiteti datele dvs. bancare.
Pot returna produse personalizate?
Pentru marfa personalizata, cum ar fi de ex. metrajele taiate la o anumită dimensiune (mochete, lanturi etc.), produsele debitate sau comenzi speciale, este exclusa returnarea.
De retinut!
Dreptul de Retur in 14 zile este conform legislatiei in vigoare (OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii »vezi detalii).
Dreptul de retur este valabil doar clientilor persoane fizice sau grup de persoane constituite in asociatii, care au achizitionat produse de pe www.olint.ro (S.C. Olint COM S.R.L.).
Ati primit alt produs / alte produse: in cazul in care vi s-a livrat alt produs decat cel comandat, va rugam sa ne anuntati in cel mai scurt timp posibil despre acest lucru, pentru ca produsul sa fie returnat si inlocuit cu cel comandat. Cheltuielile de transport (tur-retur) vor fi suportate de catre Olint
Marfa livrata prezinta deteriorari vizibile: in cazul in care marfa primita prezinta deteriorari vizibile, aveti dreptul sa refuzati receptia, chiar la momentul receptiei, prin mentionarea acestui lucru pe documentul de transport. Va rugam sa verificati integritatea coletului la livrare! In acest caz va rugam sa ne anuntati imediat pentru a putea proceda la trimiterea unui alt produs (acelasi tip cu cel comandat), caz in care termenul de livrare va fi extins cu timpul necesar procesarii unei comenzi.
Fara a aduce atingere celor de mai sus, dreptul de retur trebuie exercitat de catre consumator in termen de 14 zile de la momentul la care consumatorul a intrat in posesia fizica a produselor, fara ca acesta sa fie nevoit sa justifice decizia sa.
Daca marfa comandata este returnata si prezinta urmatoarele defecte: zgariata, murdara, taiata, crapata sau cu urme de lovituri ,urme de lichid, sau lipsuri cantitative, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Dreptul la retur se poate aplica doar pentru produsele achizitionate de pe website-ul olint.ro. Produsul returnat trebuie sa fie, pe cat posibil, in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare (costurile aferente serviciului de curierat) vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur.
Coletul a ajuns deteriorat - cum procedez?
Marfa livrata prezinta deteriorari vizibile: in cazul in care marfa primita prezinta deteriorari vizibile, aveti dreptul sa refuzati receptia, chiar la momentul receptiei, prin mentionarea acestui lucru pe documentul de transport. Va rugam sa verificati integritatea coletului la livrare! In acest caz va rugam sa ne anuntati imediat pentru a putea proceda la trimiterea unui alt produs (acelasi tip cu cel comandat), caz in care termenul de livrare va fi extins cu timpul necesar procesarii unei comenzi.
Fara a aduce atingere celor de mai sus, dreptul de retur trebuie exercitat de catre consumator in termen de 14 zile de la momentul la care consumatorul a intrat in posesia fizica a produselor, fara ca acesta sa fie nevoit sa justifice decizia sa.
Daca marfa comandata este returnata si prezinta urmatoarele defecte: zgariata, murdara, taiata, crapata sau cu urme de lovituri ,urme de lichid, sau lipsuri cantitative, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Dreptul la retur se poate aplica doar pentru produsele achizitionate de pe website-ul olint.ro. Produsul returnat trebuie sa fie, pe cat posibil, in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare (costurile aferente serviciului de curierat) vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur.
Coletul a ajuns deteriorat - cum procedez?
In cazul in care coletul prezinta semne vizibile de deteriorare (ambalaj rupt, ambalaj desfacut sau care prezinte urme vizibile de socuri mecanice) - nu il preluati.
Dacă veti prelua un colet si veti gasi produse deteriorate aveti obligatia sa ne contactati in cel mult 24 de ore de la primirea lui (prin email, formularul de contact sau telefonic).
De asemenea este important să verificati continutul si complexitatea coletului. in cazul in care coletul nu este complet, este obligatoriu sa ne comunicati aceasta informatie in termen de 3 zile de la preluarea acestuia si aceasta prin intermediul formularului de contact sau prin email la magazinonline. Reclamațiile ulterioare nu le vom lua în considerare.
Formularul de contact
Dacă veti prelua un colet si veti gasi produse deteriorate aveti obligatia sa ne contactati in cel mult 24 de ore de la primirea lui (prin email, formularul de contact sau telefonic).
De asemenea este important să verificati continutul si complexitatea coletului. in cazul in care coletul nu este complet, este obligatoriu sa ne comunicati aceasta informatie in termen de 3 zile de la preluarea acestuia si aceasta prin intermediul formularului de contact sau prin email la magazinonline. Reclamațiile ulterioare nu le vom lua în considerare.
Formularul de contact