Site-ul www.olint.ro este administrat de catre SC OLINT COM SRL cu sediul in localitatea Radauti, str. General Iacob Zadik nr.19E, cod postal 725400, judetul SUCEAVA, Romania, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J33/1251/1995, Cod de Identificare Fiscala 7918740, Cod CAEN: 4719, 4791, Tel. 0230.564549, Fax. 0230.564562, email: magazinonline@olint.ro si cuprinde orice fel de informatii (texte, poze, baze de date, produse, preturi, logo-uri, reclame), care constituie continutul magazinului online proprietatea companiei SC OLINT COM SRL.
Informatiile oferite in cadrul prezentului site sunt in limba romana, fara a exclude prezentarea acestora si in alte limbi.
Ne puteti contacta prin urmatoarele mijloace:
▸Prin posta la adresa de corespondenta: OLINT COM - Str. Iacob Zadik, 19 E, - Radauti.
▸Prin e-mail la: magazinonline@olint.ro - pentru initiere colaborari si parteneriate.
▸Prin telefon la numarul: 0374 833 547
2. DEFINITII SI TERMENI
Site – magazinul online gazduit la adresa web olint.ro si subdomeniile acestuia.
Vanzator – societatea SC OLINT COM SRL
Client/Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre OLINT (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre OLINT si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.
Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.
Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.
Produse si Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Clientului ca urmare a Comenzii plasate de Client.
Cosul meu – sectiune din Cont care permite Clientului sa adauge Produse sau Servicii pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care Produsele sau Serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Clientul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Produselor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Produse si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.
Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa isi creeze Liste cu Bunuri si Servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii folosindu-se de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
Lista – sectiunea din Favorite in care Cumparatorul/Utilizatorul poate adauga Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii si pe care, ulterior, le poate sterge sau le poate adauga in cosul de cumparaturi („Cosul meu”).
Review – o evaluare scrisa de catre destinatarul sau beneficiarul unui Produs sau Serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a mentiona daca Produsul sau Serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producatorul sau furnizorul Produsului.
Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Produs si/sau Serviciu de catre Vanzator Cumparatorului, in numerar sau online, indiferent de modalitatea de livrare
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.
Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.
3. POLITICA DE VANZARE ONLINE
Orice comanda confirmata implica vanzatorul SC OLINT COM SRL si clientul/ cumparatorul - persoana fizica intr-un contract la distanta.
Comenzile pe Site pot fi initiate de catre clientii care au cont creat pe Site. Prin inregistrarea unei comenzi pe Site, cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale. Comanda este finalizata doar dupa selectarea unei modalitati de plata si livrare.
Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului prin email, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta si fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese daca Clientul a furnizat date incomplete, neadevarate sau incorecte care fac imposibila livrarea Comenzii sau plata prin op nu a fost efectuata in 3 zile lucratoare.
Contul pe Site se poate crea de catre clientul - persoana fizica, care trebuie sa aiba cel puțin 18 ani iar clientul persoana juridica isi va crea contul pe numele reprezentantilor sai / pe numele persoanei juridice. Prin efectuarea inregistrarii și deschiderea unui cont pe site-ul www.olint.ro, clientul este de acord cu Politica privind Protectia Datelor Personale publicata pe Site și cu acesti Termeni și Conditii. Clientul are dreptul de a inchide contul sau, fara a oferi motive, prin utilizarea funcției „Dezactivare cont client”. Contul va fi dezactivat automat dupa expirarea unui termen de 3 ani de la ultima comanda a clientului.
Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic. Pentru motive justificate. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.
Prevederile prezentului contract la distanta se completeaza si cu legea 365/2002 privind comertul electronic republicata si modificata si cu OUG 34/2014 privind drepturilor consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.
Nu se accepta furnizarea unei adrese de email, a unui numar de telefon sau a altor date de contact care nu aparțin Clientului. Clientul trebuie sa asigure confidențialitatea datelor de autentificare, furnizarea acestora catre alte persoane fiind interzisa.
In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate pe Site si in fiecare Comanda si includ TVA si alte taxe aplicabile.
Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Produsele si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii care contine Produse si/sau Servicii precum si pentru orice alte plati aferente Comenzii, in coletul in care livreaza Produsele
Clientul va avea in Contul sau evidenta facturilor emise de Vanzator, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile si in format electronic prin adaugarea acestora de catre Vanzator in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul.
Se pot face si comenzi telefonice la numarul de telefon 0374 833 547 de luni - vineri in intervalul orar: 08.00 – 17.00 prin transmiterea operatorului produsele pe care doriti sa le comandati si datele necesare livrarii comenzii.
Plata facturilor se va face online cu cardul (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro) prin procesatorul de plati EuPlatesc, Ordin de plata /Transfer bancar sau ramburs.
In cazul comenzilor telefonice, din motive de siguranta datelor, nu se pot utiliza toate modalitatle de plata mentionate mai sus, plata se va face prin Ordin de plata / Transfer bancar sau Plata ramburs (Plata ramburs se poate face doar in numerar).
De asemenea consumatorul (persoana fizica) are dreptul de retur a produselor in termen de 14 zile de la achizitionarea acestora. Va rugam sa accesati politica de retur.
In cazul in care Clientul exercita dreptul sau legal de retragere, acesta va completa formularul de retur online pe Site atunci vanzatorul se obliga sa preia coletul de la adresa indicata, sau daca cumparatorul doreste sa trimita el produsele spre retur prin alta metoda diferita de cea oferita de vanzator o va putea face (de ex. vine personal la magazin), in termen de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat Vanzatorului decizia sa de retragere. Clientul poate exercita dreptul sau legal de retragere si transmitand un email la adresa: magazinonline@olint.ro sau comunicand aceasta decizie telefonic, catre Vanzator.
Produsul / Produsele vor fi returnate in aceeasi componenta in care au fost primite, impreuna cu toate accesoriile lor . Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii. Cazurile in care nu se accepta retururile sunt: mocheta debitata, var colorat sau orice produs ce a fost implicat in modificarea stucturii initiale prin cererea expresa a clientului.
Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata online sau in numerar, la alegerea Cumparatorului.
Daca Produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut sau nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, produsul este deteriorat), Vanzatorul are dreptul de a solicita o suma de bani necesara pentru readucerea Produsului in stadiul initial, dupa caz sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Clientului, Produsul poate fi reexpediat catre acesta din urma, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Client.
Vanzatorul poate subcontracta in mod liber serviciul de livrare a Comenzilor oricarui tert, ales de catre Vanzator, fara a fi necesara informarea Cumparatorului. Produsele vor fi livrate exclusiv in Romania.
Comanda finalizata nu reprezinta confirmarea livrarii bunurilor. Orice comanda va fi ulterior confirmata telefonic de catre un operator din cadrul serviciului de suport vanzari.
Vanzatorul isi rezerva dreptul a anula comanda plasata de cumparator, in unul din urmatoarele cazuri:
- Daca plata nu a fost acceptata de procesatorul de plati EuPlatesc - datele furnizate de client sunt eronate/incomplete;
- Cardul/tranzactia nu este acceptata de catre banca emitenta;
- Plata efectuata prin OP (virament bancar/internet banking), nu a fost efectuata in 3 zile lucratoare;
- Livrarea prin curier/mijloacele de transport Olint nu a fost posibila (ex. clientul nu poate fi gasit de curier telefonic si/sau fizic, la adresa indicata pentru livrarea bunurilor cumparate, etc.);
- Daca pretul produsului este derizoriu (asa cum este definit in Art. 1665 al Codului Civil)
In cazul anularii comenzii, niciuna din partile implicate nu va pretinde/solicita daune.
- De asemenea, ne rezervam dreptul de a intarzia sau de a anula livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de noi care includ: probleme tehnice care nu tin de Olint SRL (conexiune la internet, probleme de hosting sau platforma informatica, probleme intampinate de firma de curierat, etc.), incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.
Conform OUG nr. 34/2014 cumparatorul are posibilitatea de a se retrage din contractul de la distanta in termen de 14 zile de la incheierea acestuia. Mai multe detalii cu privire la acest aspect gasiti
4. RECENZII, COMENTARII, COMUNICARI SI ALTE TIPURI DE CONTINUT
Utilizatorii pot posta recenzii, comentarii sau alte tipuri de continut; trimite sugestii, idei, pune intrebari, propune articole sau, alte tipuri de materiale, atata timp cat continutul acestora nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu incalca dreptul la intimitate sau legea cu privire la protejarea proprietatii intelectuale; nu contine virusi informatici, comunicari comerciale, politice, care instiga la ura sau intoleranta pe motive etnice, religioase, rasiale, de orientare sexuala, mesaje colective sau alte forme de spam.
In vederea postarii de recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut, nu puteti folosi adrese de e-mail sau identitati false. SC OLINT COM SRL isi rezerva dreptul, dar nu are obligatia de a elimina sau edita toate tipurile de continut postate de catre utilizatori si nu are obligatia de a revedea periodic acest continut.
Odata cu postarea de recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut pe olint.ro, se transmit, in afara cazurilor in care Societatea indica altfel, drepturile de proprietate intelectuala, in mod neexclusiv, perpetuu, irevocabil, asupra materialelor postate.
Societatea are dreptul de a modifica, reproduce, transmite, adapta, publica, distribui materialele postate de catre utilizatori, prin orice mijloc de comunicare in masa, din orice tara.
Prin postarea de recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut pe olint.ro, cedati dreptul Societatii de a folosi numele dvs. in relatie cu materialele postate; garantati ca detineti sau controlati intr-o alta forma, dreptul de proprietate intelectuala asupra materialelor pe care le postati; ca materialele postate nu violeaza nici una dintre conditiile de postare ale recenziilor, comentariilor, comunicarilor si alte forme de continut din partea utilizatorilor, ale SC OLINT COM SRL.
SC OLINT COM SRL are dreptul, dar nu obligatia de a monitoriza, edita sau sterge, orice tip de continut sau activitati ale utilizatorilor pe site. SC OLINT COM SRL nu este responsabila si nu isi asuma responsabilitatea pentru nici unul dintre materialele postate de catre alte terte parti pe Site. SC OLINT COM SRL are dreptul de a nu publica toate comentariile si articolele propuse de catre utilizatori.
5. OBLIGATIILE VANZATORULUI
Vanzatorul pune la dispozitia cumparatorului, in mod gratuit, informatii profesionale cu privire la produsele si serviciile sale, pentru a atinge finalitatea mentionata in comanda online. Continutul publicat in magazinul online are caracter orientativ si prezinta informatii despre produsele comercializate de acesta.
Vanzatorul intreprinde demersuri in mod constant pentru a prezenta informatii cat mai corecte si relevante pentru produsele oferite spre vanzare.
Caracteristicile produselor si documentatie tehnica aferenta acestora, prezentate pe site sunt puse la dispozitie de catre producatori si furnizori, iar SC OLINT COM SRL ofera suportul tehnic pentru afisarea lor. Imaginile produselor sunt afisate in magazinul online cu titlu de prezentare. Produsele efectiv comandate pot diferi sub aspectul unor caracteristici (ex. nuante de culoare) de aspectul real al produsului, in functie de lotul in care au fost fabricate.
Toate preturile afisate in magazinul online sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A. De asemenea, pretul bunurilor electronice includ taxa de timbru, afisata in pagina de produs.
Pretul produsului comandat este cel afisat la data plasarii comenzii.
Promotiile sunt valabile:
- pentru perioade limitate de timp, specificate pe pagina de prezentare a produselor din magazinul online;
- in limitele stocurilor disponibile. Produsele, preturile si informatiile cu privire la disponibilitatea de stoc afisate in magazinul online.
SC OLINT COM SRL isi rezerva dreptul de a completa si/sau modifica orice informatie din magazinul online fara a anunta in prealabil utilizatorii site-ului.
Vanzatorul nu este responsabil de nicio dauna provocata de virusi, bug-uri, actiuni umane sau orice defectiune a sistemului informatic sau orice alte erori, defectiuni sau intarzieri de comunicatii in transmisiile pe dispozitive.
De asemenea, SC OLINT COM SRL nu poate fi responsabil pentru daune ce rezulta din pierderea bunurilor cumparate sau din utilizarea Bunurilor dupa livrare, exceptand garantiile legale si conventionale acordate.
6. DREPTURI DE AUTOR
Acest Site este o creatie intelectuala in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe si, ca atare,SC OLINT COM SRL, in calitate de autor al acestei creatii originale, beneficiaza de protectia si drepturile prevazute prin lege. Este interzisa orice reproducere sau reprezentare, partiala sau totala, in alte scopuri, pe orice suport, fara autorizatia prealabila expresa a SC OLINT COM SRL, in calitatea sa de autor. Nerespectarea acestei interdictii poate angaja responsabilitatea civila si penala a falsificatorului, impotriva caruia SC OLINT COM SRL isi rezerva dreptul de a solicita despagubiri pentru intregul prejudiciu produs.
7. MARCI, DENUMIRI COMERCIALE SI DREPTURI DE PROPRIETATE INDUSTRIALA
SC OLINT COM SRL este proprietarul drepturilor atasate marcilor, numelor de firme, denumirilor comerciale, firmelor si a altor drepturi de proprietate industriala, a caror existenta si validitate este recunoscuta in mod expres de catre toti utilizatorii. Atunci cand nu este facuta nicio alta mentiune despre drepturile referitoare la alte marci, nume de firme, denumiri comerciale sau firme, indiferent daca sunt inregistrate sau nu, si care pot fi atasate anumitor termeni sau insemne de pe acest Site absenta unei asemenea mentiuni nu implica in niciun caz faptul ca aceste marci, denumiri sociale, denumiri comerciale, firme, termeni sau insemne nu beneficiaza de protectie.
Toti utilizatorii acestui Site recunosc si admit in mod expres faptul ca orice produs, serviciu sau tehnologie descrise in aceste documente pot face obiectul altor drepturi de proprietate intelectuala in beneficiul SC OLINT COM SRL sau al unei terte parti. Nu se acorda aici niciun drept de utilizare a unor asemenea drepturi de proprietate intelectuala. Orice reproducere, totala sau partiala, a acestor marci fara autorizatia prealabila in scris a SC OLINT COM SRL este interzisa.
8. DATELE PERSONALE
Prin inregistrarea ca utilizator al olint.ro va vom solicita o serie de date personale, precum numele si prenumele, adresa de email, dar si alte informatii cu caracter personal, care sa permita identificarea dvs. De asemenea, pentru a va abona la newsletterul sau alertele olint.ro va trebui sa ne comunicati o adresa de e-mail valida precum si alte date legate de dvs. Va rugam sa accesati pagina in care va este prezentata GDPR- Politica de Protectie a Datelor cu Caracter Personal pentru a va informa cu privire la informatiile colectate de olint.ro, cu privire la modul in care sunt folosite acestea, precum si la drepturile cu privire la protejarea intimitatii dvs.
9. FORTA MAJORA
Forta majora (eveniment imprevizibil, incontrolabil si inevitabil ce afecteaza derularea contractului) exonereaza de raspundere partea care o invoca.
Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
Cum pot face o comandă online?
1. Accesaţi magazinul online la adresa www.olint.ro.
2. Selectaţi produsele dorite şi adăugaţi-le în Coşul de cumpărături prin apăsarea butonului Adaugă in coş.
3. După ce aţi adăugat produsele dorite în Coşul de cumpărături, apăsaţi butonul Finalizeaza comanda.
4. Aveţi posibilitatea de a vă crea un cont de client sau puteţi finaliza comanda şi fără cont de client.
5. În ambele situaţii completaţi datele solicitate.
6. Selectaţi modalitatea de plată preferată.
7. Verificaţi datele introduse (adresa de facturare, adresa de livrare şi modalitatea de plată) şi produsele comandate.
8. Finalizaţi comanda prin apăsarea butonului Finalizeaza comanda.
9. În cazul în care optaţi pentru modalitatea de plată Plata online cu cardul, veţi fi direcţionat către pagina securizată a procesatorului de plăţi Euplatesc.
10. Veţi primi un email de confirmare cu detaliile comenzii.
Pot comanda si telefonic?
Da, se pot transmite si comenzi telefonice la numarul de telefon 0374 833 547 de luni - vineri in intervalul orar: 08 - 17
Transmiteti operatorului produsele pe care doriti sa le comandati si datele necesare livrariii comenzii
Care sunt modalitatile de plata acceptate?
Pentru fiecare proiect, OLINT va pune la dispozitie modalitatea de plata potrivita:
- Plata online cu cardul (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro) prin procesatorul de plati EuPlatesc
- Ordin de plată /Transfer bancar
- Ramburs (Pentru persoanele juridice limita de plata este de 5.000 RON numerar pe zi iar pentru persoanele fizice limita de plata este de 10.000 RON numerar pe zi)
Va rugam sa aveai in vedere faptul ca, in cazul unei comenzi telefonice, din motive de siguranta datelor, nu puteti utiliza toate modalitatle de plata mentionate mai sus. Puteti opta doar pentru plata prin Ordin de plată / Transfer bancar sau pentru Plata ramburs
* Toate preturile contin TVA.
Livrarea produselor se realizeaza prin flota OLINT si servicii de curierat
- Modalitatea si conditiile de livrare difera in functie de valoarea totala a comenzii, de locatia unde se face livrarea si greutatea coletului. Comenzile pot fi livrate doar pe teritoriul Romaniei.
- Atentie: in cazul produselor livrate prin flota OLINT consilierii nostri de vanzari va vor contacta telefonic pentru a confirma ca sunteti disponibil la adresa de livrare solicitata la momentul livrarii. Produsele comandate vor fi date spre livrare doar ulterior acestei confirmari.
- Va rugam de asemenea sa asigurati calea de acces pana la locul de descarcare, precum si personal pentru descarcarea materialelor din mijloacele de transport intr-un timp adecvat fiecarei situatii.
- Daca marfa este livrata pe paleti, cumparatorul trebuie fie sa achite contravaloarea paletilor, fie sa Ii returneze ori sa ofere in schimb, pe loc, alti paleti de acelasi tip.
Termenul de livrare al produselor comandate
- Pentru comanda de invelitori termenul de livrare la domiciliu este de 3 zile de la data facturarii, in functie de posibilitatile de productie
- Livrarile prin servicii de curierat se realizeaza in aproximativ 2-4 zile lucratoare de la confirmarea comenzii pentru platile ramburs(la livrare) si card bancar online; 2-4 zile lucratoare de la confirmarea platii pentru comenzile la care ati ales metoda de plata prin transfer bancar.
- In situatiile exceptionale in care livrarea poate dura mai mult datorita unor situatii neprevazute veti fi contactat telefonic.
- In cazul comenzilor online cu ridicare personala din magazin marfa va fi pregatita pentru o perioada de 3 zile lucratoare. Dupa cele 3 zile comanda va fi anulata iar clientul va fi instiitat prin email ca nu mai poate ridica produsele din acea comanda.
Costurile de transport
- Pentru comenzile livrate prin curier, costul de transport variaza in functie de greutatea produselor comandate
* Pentru comenzile livrate prin curier cu greutate si volum mare transportul va fi afisat in cosul de cumparaturi dupa selectarea localitatii de livrare
Cand beneficiati de transport gratuit prin flota OLINT?
Zona 1 - transport gratuit pentru comenzi mai mari de 500 de lei in orasul Radauti. Pentru comenzile in valoare mai mica de 400 de lei costul de livrare fiind de 20 lei
Zona 2 - transport gratuit pentru comenzi mai mari de 1000 de lei. In zona 2 de livrare se regasesc localitatile din vecinatatea orasului Radauti pe o raza de 25 km
Zona 3 - transport gratuit pentru comenzi mai mari de 1500 de lei. In zona 3 de livrare se regasesc localitatile din vecinatatea orasului Radauti pe o raza de peste 25 km
Zona 4 - transport gratuit pentru comenzi mai mari de 2500 de lei. In zona 4 de livrare se regasesc localitatile din vecinatatea orasului Radauti pe o raza de peste 25 km cu probleme de traseu
* Daca nu va incadrati in situatiile de mai sus, puteti beneficia de transport la domiciliu contra cost - 20 lei in Radauti sau 2,50 lei/km in localitatile invecinate (distanta tur, nu se incaseaza returul), dar nu mai putin de 20 lei.
⚠ Atentie Transportul este asigurat doar in zonele in care masinile pot circula in conditii de siguranta, pe drumuri amenajate pentru circulatia auto. Daca nu se poate ajunge la dstinatie, marfa se descarca in locatia maxima de deplasare.
Obligatiile clientului care beneficiaza de transport prin flota OLINT?
- Sa restitue soferului, in masura in care este posibil, eventualele ambalaje (hartie, folie, plastic, etc).
- Sa asigure descarcarea marfii langa masina, daca nu a achitat contravaloarea serviciului Descarcare
- Sa verifice marfa primita la domiciliu din punct de vedere cantitativ si calitativ si sa confirme prin semnatura pe factura rosie conformitatea livrarii. Clientul trebuie sa se asigure ca receptia marfii este efectuata de catre o persoana competenta. Reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare.
- Sa indice in mod corect adresa de livrare a marfii
- In cazul in care una din "Obligatiile Clientului" descrise mai sus nu este respectata, atunci marfa va fi adusa la supermarket, iar clientului ii revine obligatia de a ridica personal marfa sau de a achita contravaloarea unui nou transport la domiciliu.
Simulare comanda
Pentru calculul exact al costului de transport pana la localitatea de destinatie dorita a comenzilor, va recomandam simularea unei comenzi pe www.olint.ro, urmarind pasii urmatori:
1. Adaugati produsele dorite in cosul de cumparaturi;
2. Intrati in cosul de cumparaturi
3. Selectati localitatea de livrare. Costul de livrare va fi calculat automat dupa selectarea localitatii de destinatie
Întrebări despre returnare și reclamații
In ce interval pot returna produsele de la OLINT?
La noi puteti returna marfa comandată în interval de maximum 14 de zile calendaristice de la primirea produselor!
Cum pot returna produsele comandate care nu prezinta defecte?
Returul se face, dacă este posibil, in ambalajul original si cu etichetele initiale intacte. Produsele pe care doriti sa le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit, impreuna cu certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producător/distribuitor), precum si toate documentele si accesoriile cu care a fost livrat produsul. Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
In cazul în care doriti sa returnati produsele achizitionate online, va rugam sa completati formularul de retur din contul de client de la rubrica Sesizari si sa sunati la Serviciul Clienti la numărul de telefon 0374 833 547 (tarif normal) sau scrieti un e-mail catre magazinonline@olint.ro.
Dupa confirmarea returului de catre un operator puteti trimite produsul / produsele prin orice firma de curierat iar dupa expediere este necesar sa ne trimiteti o copie dupa AWB pentru a putea receptiona produsul/produsele expediate
Contravaloarea produselor returnate vi se restituie intr-un cont bancar, motiv pentru care va trebui să ne transmiteti datele dvs. bancare.
Pot returna produse personalizate?
Pentru marfa personalizata, cum ar fi de ex. metrajele taiate la o anumită dimensiune (mochete, lanturi etc.), produsele debitate sau comenzi speciale, este exclusa returnarea.
De retinut!
Dreptul de Retur in 14 zile este conform legislatiei in vigoare (OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii »vezi detalii).
Dreptul de retur este valabil doar clientilor persoane fizice sau grup de persoane constituite in asociatii, care au achizitionat produse de pe www.olint.ro (S.C. Olint COM S.R.L.).
Marfa livrata prezinta deteriorari vizibile: in cazul in care marfa primita prezinta deteriorari vizibile, aveti dreptul sa refuzati receptia, chiar la momentul receptiei, prin mentionarea acestui lucru pe documentul de transport. Va rugam sa verificati integritatea coletului la livrare! In acest caz va rugam sa ne anuntati imediat pentru a putea proceda la trimiterea unui alt produs (acelasi tip cu cel comandat), caz in care termenul de livrare va fi extins cu timpul necesar procesarii unei comenzi.
Fara a aduce atingere celor de mai sus, dreptul de retur trebuie exercitat de catre consumator in termen de 14 zile de la momentul la care consumatorul a intrat in posesia fizica a produselor, fara ca acesta sa fie nevoit sa justifice decizia sa.
Daca marfa comandata este returnata si prezinta urmatoarele defecte: zgariata, murdara, taiata, crapata sau cu urme de lovituri ,urme de lichid, sau lipsuri cantitative, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Dreptul la retur se poate aplica doar pentru produsele achizitionate de pe website-ul olint.ro. Produsul returnat trebuie sa fie, pe cat posibil, in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare (costurile aferente serviciului de curierat) vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur.
Coletul a ajuns deteriorat - cum procedez?
Dacă veti prelua un colet si veti gasi produse deteriorate aveti obligatia sa ne contactati in cel mult 24 de ore de la primirea lui (prin email la magazinonline@olint.ro, formularul de contact sau telefonic la 0374 833 547).
De asemenea este important să verificati continutul si complexitatea coletului. in cazul in care coletul nu este complet, este obligatoriu sa ne comunicati aceasta informatie in termen de 3 zile de la preluarea acestuia si aceasta prin intermediul formularului de contact sau prin email la magazinonline. Reclamațiile ulterioare nu le vom lua în considerare.
Servicii Supermarket
« regulament »
Transportul mărfii achiziţionate, la adresa dumneavoastră, în aprox. 2 zile de la data facturării. Vă asigurăm transportul la domiciliu, dacă achiziţionaţi produse în valoare de minim 500 lei pentru Rădăuţi şi începând cu 1000 lei pentru alte localităţi, în funcţie de zonă.
« regulament »
Puteţi returna marfa în surplus sau nepotrivită nevoilor dumneavoastră. Aveţi posibilitatea de a returna marfa achiziţionată în termen de 14 zile prezentând bonul sau factura fiscală. Produsele trebuie să fie în ambalajul original, fără deteriorări.
« regulament »
Ai avantajul descărcării gratuite pentru marfa achiziţionată la palet complet. Marfa se descarcă gratuit în limita a 30 de km în jurul Municipiului Rădăuţi, prin maşinile speciale cu autodescărcare, pentru achizitii de peste 500 lei în Rădăuţi şi peste 1000 lei în alte localităţi.
« regulament »
Obține o finanțare pentru proiectele dorite prin credit la tbi bank. Cumperi acum și plătești în rate conform bugetului de care dispui și în numărul de luni alese, totul online, simplu și rapid.
« regulament »
O soluţie pentru achiziţiile pe care nu aveţi unde să le depozitaţi. Vă putem păstra în custodie marfa achiziţionată, în zone special amenajate, în condiţii de siguranţă, pentru o perioadă determinată aleasă de dumneavoastră.
O modalitate rapidă de a obţine culoarea dorită pentru var şi vopsea. Alegerea culorii pereţilor este mai uşoară ca niciodată. Puteţi selecta din sutele de nuanţe disponibile cea care se potriveşte cel mai bine stilului şi gusturilor dumneavoastră.
Prin intermediul serviciului Planificare 3D, te ajutăm să-ţi creezi baia de vis ! Îţi putem simula orice model de placare a unei încăperi şi îţi putem oferi atât simularea placării încăperii cat şi necesarul de materiale şi schiţe pentru aplicare. Vino în Showroom OLINT pentru o demonstraţie !
« detalii »
Suntem tot timpul în căutare de oameni valoroşi, la OLINT îţi poţi găsi şi tu "un loc în echipă". Vino la sediul firmei, completează CV-ul, alege-ţi funcţia şi depune-l la biroul de informaţii sau trimite-l pe mail la resurseumane@olint.ro. Această campanie se adresează oricărei persoane de valoare, dornice să-şi formeze o carieră alături de echipa OLINT.
La OLINT vă oferim serviciul de surfilare pentru mochete şi traverse. Prin acest serviciu, vă finisăm capetele tăiate la pardoselile textile care se vând la metru, pentru ca dumneavoastră să beneficiaţi de o traversă sau o mochetă aspectuoasă, croită la fix pentru încăperea aleasă din locuinţă.
O alternativă elegantă şi eficientă de a decora porţile, gardurile sau balustradele ! Prin intermediul noului echipament de modelare a profilelor vă putem oferi ţevi pătrate, ţevi rectangulare şi platband amprentate cu diverse modele.
Puteţi opta pentru tăierea ţevilor achiziţionate conform nevoilor dumneavoastră.
Aveţi posibilitatea de a proba aparatele sau sculele electrice înainte de achiziţionare.
Produse din afara stocului, comandate special pentru dumneavoastră.
Vă puteţi adresa biroului de informaţii cu orice întrebare legată de supermarketul OLINT.
Pentru orice sfat sau nelămurire, consilierii de vânzări vă stau la dispoziţie.
Parcarea nu reprezintă o problemă atunci când veniţi la cumpărături.