Achizitii SEAP
Orice autoritate sau institutie publica, atunci cand doreste sa achizitioneze diverse bunuri, are obligatia, conform legislatiei in vigoare, sa foloseasca platforma electronica SEAP, care e controlata si reglementata de catre Agenția pentru Agenda Digitală a României (AADR).
Platforma SEAP opereaza pe website-ul www.e-licitatie.ro si asigura transparenta procesului de achizitie publica. Produsele listate de catre www.olint.ro pe website-ul propriu, pot fi achizitionate prin intermediul platformei SEAP.
Categoriile de produse pe care OLINT le comercializeaza sunt:
Obiecte sanitare
Instalatii sanitare
Decoratiuni interioare
Aparataje&Electrice
Placi ceramice
Scule si unelte
Feronerie
Gradina
Finisaje
Materiale acoperis
Materiale constructii
Autoritatile sau institutiile care doresc achizitionarea produselor olint, prin intermediul platformei SEAP, vor lua legatura cu agentul SEAP pentr a stabili conditiile de plata si de livrare
Costul de livrare va fi transmis in functie de produsele comandate si localitatea de livrare
Cum se achizitioneaza produsele?
• Ca orice utilizator, plasati comanda pe website-ul, www.olint.ro, acestea insemnand: alegerea produselor, adaugarea acestora in cosul de cumparaturi iar la final, in sectiunea de “Observatii” a comenzii, se va specifica intentia de a achizitiona produsele prin platforma SEAP.
Acest pas este necesar pentru verificarea stocului.
Comentariul poate fi denumit astfel: “SEAP".
• In scurt timp dupa plasarea comenzii, o sa primiti un telefon de confirmare a comenzii si detaliile despre livrare.
• Dupa Confirmarea Telefonica, produsele alese vor fi incarcate in platforma SEAP, iar procesul de achizitie publica poate demara.
• Va vom informa telefonic si pe email cand incarcarea acestora a fost finalizata, putand ulterior incepe procesul de achizitie.
• Ultimul pas presupune emiterea facturii fiscale, aferente comenzii dumneavoastra.