- Se acordă tuturor angajaţilor soluţii de dezinfectare, mănuşi de unică folosinţă şi măşti de protecţie iar angajaţilor care intră în contact direct cu clienţii sau şoferii furnizorilor, se asigură şi viziere; - Se reorganizează programul de lucru astfel încât să fie cât mai puţine persoane în acelaşi timp la servici: lucru în ture, micşorare program, lucru de acasă, etc.; - Se verifică temperatura angajaţilor la intrarea în tură, se urmăresc simptomele specifice COVID-19 şi se limitează, dacă este cazul, participarea angajaţilor la locul de muncă până la clarificarea stării de sănătate; - Se asigură locaţii de dezinfecţie atât pentru angajaţi cât şi pentru clienţi: dispensere cu dezinfectant, preşuri cu dezinfectant; - Se organizează dezinfecţia în mod constant a birourilor, zonelor de lucru, zonelor de acces clienţi, cărucioarelor, benzilor de la casierie, grupurilor sanitare, zonelor de trafic din curtea Supermarketului, etc.; - Spaţiile de lucru şi acces clienţi sunt organizate în aşa fel încât să se păstreze distanţa minimă de 1,5 m între persoane; - Sunt afişate metodele de prevenire contra COVID-19, a măsurilor de protecţie şi a metodei corecte de spălare a mâinilor (în Supermarket, grupuri sanitare); - Se limitează accesul clienţilor în Supermarket dacă aceştia nu se conformează regulilor de sigurantă stabilite: dacă aceştia nu poartă manuşi şi mască de protecţie, dacă refuză să folosească soluţiile şi preşul de dezinfecţie, daca nu păstrează distanţa minimă recomandată; Vă mulţumim pentru înţelegere! |